مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 14:502021-10-18پزشكي

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / دوشنبه 26 مهر 1400


بر اساس گزارش وزارت بهداشت در روز دوشنبه 26 مهر 1400، در زمان حاضر 228 شهر در وضعیت زرد و 105 شهر نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حدود یک ماه از کاهشی شدن موج پنجم شیوع کرونا در کشور می گذرد و آمارهای ابتلا و مرگ و میر هم روند نزولی دارد اما همچنان نگرانی از بی توجهی و عادی انگاری مردم در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بروز موج ششم وجود دارد، موضوعی که متولیان حوزه بهداشت در روزهای اخیر نسبت به آن هشدار می دهند.

با نزولی شدن روند شیوع بیماری ،تعداد شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی به رقم 9 و 106 شهرستان رسیده است اما با تغییر فصل و سرد شدن هوا ، افزایش سفرها و ترددهای غیر ضرور در تعطیلات، بیم شیوع موج ششم وجود دارد.

کاهش آمار جانباختگان به رقم زیر 200 نفر این خطر را گوشزد می کند که مردم با بی توجهی و رفتارهای عادی انگارانه باعث بروز موج ششم شیوع و افزایش شدن دوباره آمارها بشوند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم روز گذشته اظهار داشت که بابت کرونا و پیک ششم آسوده خاطر نیستیم و باید درحالت آماده باش بمانیم و امیدواریم با انجام واکسیناسیون سراسری در ماه های آینده، در وضعیت بهتری قرار بگیریم.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز نسبت به مواجهه با موج ششم این بیماری هشدار داد و گفت : عواملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / دوشنبه 26 مهر 1400

اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز و نارنجی / دوشنبه 26 مهر 1400