مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 14:102021-10-18فرهنگي

نتوانسته ایم از ظرفیت های فرهنگی هنری قزوین بهره مند شویم


ما نتوانستیم از ظرفیت بزرگ فرهنگی تاریخی هنری قزوین بهره بگیریم، وقتی نام قزوین مطرح می شود ابعاد دیگر صنعتی اقتصادی آن مورد توجه است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، استاندار قزوین در ششمین دوسالانهٔ خوشنویسی که عصر امروز در کاخ موزهٔ چهلستون قزوین برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین یک از پایگاه های مهم فرهنگ و ادب کشور است و سبقهٔ فراوانی در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: در این ادوار بزرگان زیادی در این شهر و دیار پرورش یافته اند و نقش بسیار پررنگی در خلق آثار و توسعهٔ علمی و فرهنگی کشور ایفا کردند.

استاندار قزوین عنوان کرد: اصفهان امروز مدیون قزوین دیروز است و برگرفته از تحولات فرهنگی است که در قزوین رقم خورد و با انتقال پایتخت تمام ظرفیت های قزوین به اصفهان منتقل شد.

وی بیان کرد: ما نتوانستیم از ظرفیت بزرگ فرهنگی تاریخی هنری قزوین بهره بگیریم، وقتی نام قزوین مطرح می شود ابعاد دیگر صنعتی اقتصادی آن مورد توجه است، حال آن که جنبهٔ فرهنگی تاریخی قزوین بسیار اثرگذارتر و باارزش تر است، ما نتوانستیم از این ظرفیت های قزوین به نحو مطلوب بهره بگیریم.

استاندار قزوین تصریح کرد: استان قزوین یک ظرفیت بزرگ از تاریخ و علم و فرهنگ است، حوزهٔ علمیهٔ کهن آن نقش بی بدیلی در تربیت علمی و فرهنگی دارد، هم چنین ما مدرسه ای داریم که بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتوانسته ایم از ظرفیت های فرهنگی هنری قزوین بهره مند شویم

نتوانسته ایم از ظرفیت های فرهنگی هنری قزوین بهره مند شویم