مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 13:002021-10-18سياسي

هفته وحدت یادگار ارزشمند و ماندگار امام خمینی (ره) است


امام خمینی (ره) با مطرح کردن هفته وحدت، جهان اسلام را متوجه بنیادی ترین اصل اسلام یعنی اتحاد کرد لذا این یادگار ارزشمند ایشان باید همواره حفظ و گرامی داشته شود.

- ، ماموستا فایق رستمی روز دوشنبه در دیدار علما و روحانیون منطقه کردستان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: علمای کردستانی در طول 43 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم روشنگری و هدایت افکار عمومی در راستای حراست از آموزه های اسلامی نقش آفرینی کرده اند.

وی افزود: تقدیم بیش از 54 شهید روحانی نشانه وظیفه شناسی و احساس مسئولیت علمای دینی منطقه کردستان در حراست از آموزه های اسلامی بوده و انتظار می رود مسئولان استانی و کشوری برای رفع دغدغه های جامعه روحانیت کردستان همتی مضاعف داشته باشند.

امام جمعه سنندج از هفته وحدت به عنوان میراث ماندگار امام خمینی (ره) نام برد و گفت: از دیدگاه اهل سنت ولادت پیامبر (ص) 12 ربیع الاول و از دیدگاه تشیع 17 ربیع الاول است و این هفته به ابتکار امام خمینی (ره) به نام هفته وحدت نامگذاری شد.

ماموستا رستمی افزود: حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری ایام ولادت رسول الله (ص) به روایت اهل سنت و جهان اسلام را متوجه بنیادی ترین اصل اسلام یعنی اتحاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت یادگار ارزشمند و ماندگار امام خمینی (ره) است

هفته وحدت یادگار ارزشمند و ماندگار امام خمینی (ره) است