مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-18سياسي

توهین استاندار به فعالان اجتماعی خراسان شمالی/ ذهنتان مریض است!


استاندار خراسان شمالی در توهین هایی آشکار فعالان اجتماعی استان را افرادی با ذهن های مریض و عقب مانده توصیف کرد که جلوی پیشرفت استان را گرفته اند.

- ، طی روزهای گذشته آمار شاخص فلاکت در استان های کشور اعلام شد و خراسان شمالی در رتبه چهارم قرار داشت که این نشان دهنده وضعیت نامطلوب درآمدزایی، اشتغال، رفاه و… در استان است.

محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در همایش روز ملی روستا و عشایر استان در سخنانی فعالان فرهنگی و اجتماعی و نویسندگان را عامل این وضعیت دانست.

شجاعی در این خصوص اظهار کرد: اگر امروز فقر و فلاکتی وجود دارد به خاطر وجود 100 نفر در استان است و جایی نباید دنبال علت این مشکلات گشت.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: این مشکلات مربوط به کسانی است که می نویسند ؛ در استان های بزرگ کار کردن بسیار آسان تر است زیرا اگر کار نکنی همه متوجه می شوند.

وی افزود: تا این جمع نفهمد پیشرفت و آبادانی نتیجه ساختن است و تا این ذهن کوچکشان بزرگ نشود استان بزرگ نخواهد شد و مردم چوبش را می خورند.

شجاعی تصریح کرد: اینجا اگر مدیری بخواهد برای سرمایه گذار کاری کند ذهن مریض عده ای می گوید چرا این مسئول به دنبال سرمایه گذار است؟ آقای ناسالم و کسی که در 200 سال قبل مانده ای؛ اگر این مدیر نبود چه کسی کار را انجام می داد؟ استاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین استاندار به فعالان اجتماعی خراسان شمالی/ ذهنتان مریض است!

توهین استاندار به فعالان اجتماعی خراسان شمالی/ ذهنتان مریض است!