مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:502021-10-18اقتصادي

خبر خوش رییس کمیسیون اقتصادی برای مردم


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ارائه پیشنهادی از سوی کمیسیون متبوعش مبنی بر صدور کارت های اعتباری به هر فرد با هدف تقویت سفره خانوار به جای اختصاص ارز یارانه ای به واردات کالاهای اساسی در قالب ارز 4200تومانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه اخیر خود با مسئولان دولتی در رابطه با نظام ارز ترجیحی، گفت: با توجه به تغییر ارزش پول و کاهش ارزش آن مقابل ارز خارجی شاهد افزایش قیمتها در اقتصاد کشور هستیم.

هرچند تصمیماتی که در آن زمان برای حمایت از اقتصاد خانوارها گرفته شد این بود که کالاهای اساسی با نرخ ارز 4200تومانی در اختیار مردم قرار گیرد اما با وجود اینکه این تصمیم خوب بود اما به دلیل عدم اجرای صحیح و دقیق و عدم نظارت دولت از سال 97 تاکنون شاهد افزایش بی رویه قیمت کالاهای اساسی هستیم همان کالاهایی که ارز ترجیحی به آن ها اختصاص پیدا کرده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه در بودجه سالانه ارز 4200تومانی بعضاً در نظر گرفته شد اما مردم عملاً کالاهای اساسی را همچنان گران خریداری می کنند و متأسفانه این وضعیت در دولت سیزدهم استمرار پیدا کرده است در حالی که ادامه آن قابل قبول نیست و به مفهوم ساده سالانه بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش رییس کمیسیون اقتصادی برای مردم

خبر خوش رییس کمیسیون اقتصادی برای مردم