مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-18سياسي

اجرای پروژه های نیمه کاره همدان با همراهی شورا و شهرداری


با همراهی شورای شهر و شهرداری مصمم هستیم پروژه های نیمه کاره را اجرا و به نتیجه برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز رییس و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه شهردار همدان با نمایندگان مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت وگو کردند و از رهنمودهای این بزرگان در اداره امور بهره بردند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان در این دیدار اظهار کرد: فرمایشات و منویات بزرگان دینی و اخلاقی راهگشای بسیار از امور در اداره شهر است و شورای ششم شهر همدان به این موضوع توجه ویژه ای دارد.

محمود مسگریان افزود: شورای ششم شهر همدان ترکیبی از افراد متخصص، با تجربه، جوان و خوشفکر است که باید این موضوع را به فال نیک گرفت.

وی اشاره ای به روند انتخاب شهردار کرد و گفت: اولین و مهمترین وظیفه شورای شهر، انتخاب شهردار بود که در راستای شناسایی، انتخاب و بررسی برنامه های نامزدها و با حضور کارشناسان؛ جلساتی را در فضای مجازی پخش کردیم و در نهایت سید مسعود حسینی با 10 رای به عنوان شهردار انتخاب شد.

رییس شورای اسلامی شهر همدان افزود: وزارت کشور پس از بررسی های لازم و بر اساس آیین نامه استعلام های قانونی نتیجه را اعلام کرد که در نهایت سید مسعودحسینی با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار همدان معرفی و کار خود را شروع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پروژه های نیمه کاره همدان با همراهی شورا و شهرداری

اجرای پروژه های نیمه کاره همدان با همراهی شورا و شهرداری