مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-18ورزشي

وظیفه شهرداری در ورزش قهرمانی تسهیل گری است


عضو کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر مشهد گفت: ما مخالف حمایت از ورزش قهرمانی نیستیم، اما در این بخش وظیفه شهرداری تسهیل گری است و حمایت اصلی از ورزش قهرمانی وظیفه دستگاه های متولی به نظر می رسد.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر مشهد گفت: ما مخالف حمایت از ورزش قهرمانی نیستیم، اما در این بخش وظیفه شهرداری تسهیل گری است و حمایت اصلی از ورزش قهرمانی وظیفه دستگاه های متولی به نظر می رسد.

سیدحسین علوی در در نطق پیش از دستور دهمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، به مناسبت 26 مهرماه، روز تربیت بدنی اظهار کرد: هفته تربیت بدنی و ورزش فرصت مناسبی برای پرداختن به مسائلی است که شهروندان در کنار ارائه خدمات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و بسیاری دیگر به دنبال آن هستند.

امروزه زندگی در کلانشهرها شکل وسیع اجتماعی و پیچیده ای به خود گرفته و هویت جغرافیایی شهرها و امکانات طبیعی قابل تغییر و تنوع بخشی به آن، توسط مدیران شهر یک دغدغه و مسئولیت تلقی می شود.

همچنین برنامه ریزان محیط های ورزشی براساس مدیریت زیر ساخت ها و متغییرهای فضای ورزشی برای افراد جامعه درصدد رشد کیفیت و بهره بری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه شهرداری در ورزش قهرمانی تسهیل گری است

وظیفه شهرداری در ورزش قهرمانی تسهیل گری است