مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:152021-10-18اقتصادي

خسرویان: ساختار تشکیلاتی ورزش ایران، مانع اصلی اقتصاد ورزش است


چالش اصلی اقتصاد ورزش و درآمدزایی در این حوزه نشات گرفته از ساختار تشکیلاتی کلان ورزش کشور است و تا زمانی که این ساختار اصلاح نشود نمی توان به درآمد زایی وکارآمدی اقتصاد ورزش امید داشت.

‎ عطا الله خسرویان در گفت وگو با تابناک تصریح کرد: چالش های اقتصاد ورزش بیشتر در قوانین ورزش وجود دارد که مدت ها بازنگری نشده و باید این موارد اصلاح، تا درآمدزایی در بخش های مختلف با سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شود.

‎‎ کارشناس اقتصاد ورزش با بیان اینکه متاسفانه مدیریت ساختار ورزش مخصوصا ورزش حرفه ای به خصوص ورزش فوتبال در اختیار دولت است و بخش خصوصی جای فعالیت چندانی ندارد، گفت: دولت تعیین کننده نوع مدیریت و عملکرد ورزش کشور است و این امر نیز باعث می شود چون فرایند تصمیم گیری دارای بروکراسی خاص و سخت است سرمایه گذاران و کارآفرینان تمایل چندانی به سرمایه گذاری در زمینه ورزش و حوزه اقتصاد ورزش نداشته باشند .

‎ این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: در اقتصاد ورزش عدم ثبات مدیریتی به خصوص در حوزه درآمد زایی و اقتصاد باعث می شود که مدیری که در حوزه ورزش فعالیت می کند هیچ دلیلی برای تلاش برای زیرساخت ها و ایجاد آن برای درآمدزایی نداشته باشد و ترجیح دهد از همان بودجه دولتی برای پیشبرد اهداف کوتاه مدت خود استفاده کند و این باعث می شود که هیچ ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسرویان: ساختار تشکیلاتی ورزش ایران، مانع اصلی اقتصاد ورزش است

خسرویان: ساختار تشکیلاتی ورزش ایران، مانع اصلی اقتصاد ورزش است