مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:052021-10-18دانش

سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ دکتر «موسی نجفی» را به عنوان سرپرست «پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی» منصوب کرد.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی؛ دکتر موسی نجفی را به عنوان سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این حکم انتصاب آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی ازآموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی، وجلب همکاری استادان، مدیران وکارکنان گرامی (یاوران علمی) آن پژوهشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه تحول در علوم انسانی ایفا نمایید.

امید است با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن پژوهشگاه مرجع علوم انسانی و مطالعات فرهنگی را در مسیر تحقق اهداف متعالی اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه عملیاتی سازی راهبردهای طرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند دانشگاه اسلامی درحوزه علم و فناوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی با رویکردی تحول گرایانه و مسأله محور در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی به انجام رسانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب شد

سرپرست پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب شد