مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 12:002021-10-18سياسي

نمایندگان مجلس با دقت بودجه و تفریغ آن را بررسی کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسدالله بادامچیان در بیان مواضع هفتگی این حزب با تشکر از ارائه به موقع گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه 99، - دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از نمایندگان مجلس خواست ضمن بازنگری در بودجه نویسی، با دقت در گزارش تفریغ بودجه 99، بودجه 1401 را به گونه ای تدوین کنند که درآمد و هزینه کشور واقعی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسدالله بادامچیان در بیان مواضع هفتگی این حزب با تشکر از ارائه به موقع گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه 99، اظهار داشت: اعلام شده انتشار تفریغ تبصره های 1، 4، 5 و 14 ماده واحده دارای طبقه بندی است و فقط در اختیار رییس مجلس قرار می گیرد.

وی متذکر شد: بدیهی است که اسناد و موارد محرمانه و سری به طور علنی اعلام نمی شود، اما اطلاع مردم از بودجه و تفریغ آن حق عام است که در اصل 55 قانون اساسی به آن توجه شده است و رییس مجلس نیز باید به این اصل توجه داشته باشد.

بادامچیان تاکید کرد: دیوان محاسبات کشور باید با دادستانی خود با متخلفین از بودجه برخورد کند، زیرا در گزارش آمده است که از 272 تبصره و بند فقط 28 درصد احکام تحقق یافته است و بقیه یا اجرا نشده، یا اهداف قانونگذار به هنگام اجرا محقق نشده، یا بخشی به طور ناقص اجرا شده و یا 345 دستگاه اجرایی دریافت ها و پرداخت های خود را از طریق خزانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس با دقت بودجه و تفریغ آن را بررسی کنند

نمایندگان مجلس با دقت بودجه و تفریغ آن را بررسی کنند