مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-18اقتصادي

عرضه برندهای پوشاک خارجی ثبت نشده و مدعی تولید در ایران قاچاق است


مدیرکل دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت گفت: عرضه برندهای خارجی ثبت نشده و مدعی تولید در ایران قاچاق محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، افسانه محرابی با بیان اینکه عرضه برندهای خارجی ثبت نشده و مدعی تولید در ایران قاچاق محسوب می شود، اظهار کرد: هیچ اطلاعاتی از برندهای خارجی که در ایران شعبه دارند و مدعی تولید در داخل هستند به ما ارائه نشده و از نگاه ما عرضه این برندها قاچاق است.

استفاده برندهای خارجی از دستورالعمل تولید بدون کارخانه وی با بیان اینکه دستورالعمل صدور مجوز تولید بدون کارخانه ارائه شده است، تصریح کرد: برندهای خارجی باید برند و شرکت خود را در داخل ایران ثبت نمایند و با یک تولیدکننده داخلی قرارداد ببندند و مشخصات کامل خود را به وزارت صمت ارائه بدهند.

مدیرکل دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صمت بیان کرد: تنها یک برند خارجی تاکنون اطلاعات مربوط به موجودی واردات خود را ارائه داده است و از مابقی برندها هیچگونه اطلاعاتی نداریم.

با واردات پوشاک از طریق مناطق آزاد مخالف هستیم محرابی با بیان اینکه واردات غیر رسمی پوشاک به شکل ته لنجی و کولبری نیز وارد کشور می شود، گفت: با واردات پوشاک از طریق مناطق آزاد مخالف هستیم و پوشاک مناطق آزاد نیز باید در داخل کشور تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه برندهای پوشاک خارجی ثبت نشده و مدعی تولید در ایران قاچاق است

عرضه برندهای پوشاک خارجی ثبت نشده و مدعی تولید در ایران قاچاق است