مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:402021-10-18حوادث

سرقت مسلحانه طلافروشی در مرودشت


حوالی ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 26 مهر، سارقان مسلحی که به یک طلافروشی در مرودشت یورش برده بودند، ناکام ماندند.

- فرمانده انتظامی استان فارس با تایید خبر سرقت مسلحانه طلافروشی، به خبرنگاران گفت: این سرقت مسلحانه خوشبختانه به دلیل سرعت عمل مردم و پلیس، ناکام ماند و سارقان نیز دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از ایسنا، سردار رهام بخش حبیبی توضیح داد: صبح امروز ماموران انتظامی شهرستان مرودشت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از وقوع یک فقره سرقت طلافروشی در یکی از خیابان های این شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام و در این راستا موفق شدند 2 سارق را هنگام فرار از محل سرقت دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه با حضور به موقع ماموران انتظامی و همراهی و همکاری مردم، سارقان در سرقت از طلافروشی ناکام ماندند، گفت: با تلاش ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و اجرای طرح مهار 2 همدست دیگر این سارقان نیز که با یک سواری پژو پارس متواری شده بودند در محور "شیراز-اصفهان" شناسایی و دستگیر شدند.

حبیبی با بیان اینکه در این خصوص 2 قبضه اسلحه شکاری و جنگی به همراه مهمات مربوطه و تعدادی تجهیزات از سارقان کشف شد، افزود: با هماهنگی دستگاه قضایی 4 سارق مسلح دستگیر شده به همراه پرونده مربوطه بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت مسلحانه طلافروشی در مرودشت

سرقت مسلحانه طلافروشی در مرودشت