مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:352021-10-18فرهنگي

گزیده تصاویر از دیوارنوشته های انقلاب رونمایی می شود


کتاب «دیوارها سخن می گویند» با حضور سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و مدیران فرهنگی سه شنبه، 27 مهرماه در موزه هنرهای معاصر تهران رونمایی می شود.

- کتاب دیوارها سخن می گویند با حضور سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان و مدیران فرهنگی سه شنبه، 27 مهرماه در موزه هنرهای معاصر تهران رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، این کتاب شامل گزیده عکس های امرالله فرهادی از دیوارنوشته های انقلاب در تهران درسال های 1357 تا 1358 است که در 140 صفحه با یادداشت هایی از یونس شکرخواه، یوریک کریم مسیحی و مجید عباسی منتشر شده است.

کتاب دیوارها سخن می گویند انتشار مشترک انتشارات کمیسیون ملی یونسکو ایران و نشر نشان نوشت در مراسمی با همکاری موزه هنرهای معاصر تهران با حضور محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان و مدیرانکمیسیون ملی یونسکو رونمایی می شود.

مراسم رونمایی این اثر سه شنبه 27 مهرماه ساعت 16 با حضور مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کمیسیون ملی یونسکو و چهره های فرهنگی و رسانه ای در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزیده تصاویر از دیوارنوشته های انقلاب رونمایی می شود

گزیده تصاویر از دیوارنوشته های انقلاب رونمایی می شود