مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:102021-10-18اجتماعي

شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی، در دفاع مقدس سرآمد ایثارگری بودند


در دوران دفاع مقدس نیز شهدای ورزشکار جهادی وار حضور داشته و رشادت به خرج دادند و شهدای آذربایجان شرقی که سرآمد ایثارگری ها بودند و در قالب گردان های غواص لشگر عاشورا در عملیات مختلف رشادت های خود را نشان دادند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: در دوران دفاع مقدس نیز شهدای ورزشکار جهادی وار حضور داشته و رشادت به خرج دادند و شهدای آذربایجان شرقی که سرآمد ایثارگری ها بودند و در قالب گردان های غواص لشگر عاشورا در عملیات مختلف رشادت های خود را نشان دادند.

ایوب بهتاج روز دوشنبه، 26 مهر ماه، در مراسم گرامی داشت 257 شهید ورزشکار آذربایجان شرقی و روز تربیت بدنی که با حضور مسئولین لشکری و کشوری و جمعی از ورزشکاران آذربایجان شرقی در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، با تاکید بر اینکه همه ی ما باید قدردان شهدا باشیم، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس نقطه ی عطف انقلاب اسلامی بود و نشان داد می توانیم در مقابل کشورهایی که قصد تجاوز به خاک کشورمان را داشتند، بایستیم.

وی ادامه داد: اکنون که ایران اسلامی در منطقه قدرت نمایی کرده و سرنوشت منطقه را با استراتژی خود تغییر می دهد، همه ی این اقتدار را مدیون ایثارگری ها و استقامت رزمندگان، ایثارگران، آزادگان و خانواده ی شهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی، در دفاع مقدس سرآمد ایثارگری بودند

شهدای ورزشکار آذربایجان شرقی، در دفاع مقدس سرآمد ایثارگری بودند