مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:052021-10-18فرهنگي

از اعلام جزییات بلیت فروشی آنلاین تا پیام خزاعی به جشنواره فیلم کوتاه تهران


در آستانه آغاز جشنواره فیلم کوتاه تهران، رییس سازمان سینمایی به این رویداد پیام داد و همچنین روابط عمومی این رویداد از نمایش فیلم های تجربی و چگونگی بلیت فروشی برای تماشای آنلاین فیلم خبر داد.

- محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در پیامی به سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، فیلم کوتاه را منزلگاه فراخناک و فرحناک، همسو با آموزه های اخلاق و مهرورزی برای نمایش تولیدات و دادوستد در عرصه اندیشه، ادبیات و هنر ایران اسلامی و کشف پدیده ها دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران نوشت: إِنَّمَا بُعِثْتُ لِأُتَمِّمَ مَکَارِمَ الْأَخْلَاقِ به فرخندگی و خجستگی ایام پر برکت میلاد پیامبر ختمی مرتبت، با توسل به حضرت محمد(ص)، سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه را آغاز می کنیم.

در پرتو فروزان انقلاب اسلامی، انجمن سینمای جوانان ایران گام در مسیرهای نوین گذاشته و برای اولین بار در تاریخ سینمای ایران برگزیده شدن جشنواره بین المللی فیلم کوتاه به عنوان جشنواره واجد شرایط تایید آکادمی اسکار ؛ نوید اثرگذاری جوانان فیلمساز و حرکت در مسیر توسعه و استقب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اعلام جزییات بلیت فروشی آنلاین تا پیام خزاعی به جشنواره فیلم کوتاه تهران

از اعلام جزییات بلیت فروشی آنلاین تا پیام خزاعی به جشنواره فیلم کوتاه تهران