مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 11:002021-10-18سياسي

بازدید نماینده ولی فقیه از بخش لوداب/گلایه مردم از نحوه ارائه خدمات


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان به منطقه لوداب رفت تا مشکلات مردم این بخش را از نزدیک بشنود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی جهت بررسی مشکلات بخش لوداب وارد این بخش شد و از نزدیک با حضور در برخی از روستاها در جمع مردم مشکلات آنها را شنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس مردم در بازدید آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه مشکلاتی از جمله در حوزه آب؛ راه مخابرات و اینترنت داشتند.

مردم در روستاهای بخش لوداب از نداشتن مسجد و حسینیه و همچنین عدم رسیدگی به بقاع متبرکه این بخش اظهار نگرانی کردند.

بیشتر مشکلات مردم در روستاهای بخش لوداب به موضوع آب بر می گشت که از کمبود یا نبود آب آشامیدنی در روستاهای خود به شدت گلایه مند بودند.

در حالیکه جاده های دسترسی برخی از روستاها به راه اصلی 100 و یا دویست و 500 متر بیشتر نبود اما مردم از وضعیت بد جاده های دسترسی خود به جاده اصلی اعتراض داشتند.

مردم روستاهای بخش لوداب از مخابرات می خواستند تا وضعیت اینترنت آنها و همچنین آنتن دهی تلفن همراه را مورد بازبینی قرار دهند چرا که فرزندان آنها می بایست شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید نماینده ولی فقیه از بخش لوداب/گلایه مردم از نحوه ارائه خدمات

بازدید نماینده ولی فقیه از بخش لوداب/گلایه مردم از نحوه ارائه خدمات