مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-18حوادث

لزوم برخورد با حاملان سلاح های سرد/ با اوباش برخورد قاطع می شود


مطابق قانون، حمل سلاح های سرد از جمله قمه، قداره و پنجه بوکس جرم است و فرد مجرم باید بازداشت شود.

- ، حسن خانجانی موقر در جلسه تعاملی با رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان همدان و رؤسای پلیس های تخصصی ها و کلانتری های همدان با بیان اینکه مطابق قانون، نیروی انتظامی باید با حاملان قمه، قداره و پنجه بوکس برخورد جدی بکند، گفت: از همان ابتدا با اراذل و اوباش با قاطعیت برخورد شود، تا جرأت قدرت نمایی و برهم زدن امنیت مردم را به خود ندهند.

وی با اشاره به اینکه مطابق با قانون حمل سلاح های سرد از جمله؛ قمه، قداره و پنجه بوکس جرم است و فرد مجرم باید بازداشت شود، ادامه داد: نیروی انتظامی این اجازه را دارد تا حاملان قمه را بازداشت کند و اجازه قدرت نمایی و عرض اندام به اوباش را ندهد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: اگر از همان ابتدای امر با اراذل و اوباش نوپدیدی که به دنبال ایجاد رعب و وحشت در جامعه و برهم زدن امنیت و آسایش مردم هستند، با قاطعیت برخورد شود، آنان فکر قمه کشی و مزاحم نوامیس مردم شدن را در سر نمی پرورانند.

خانجانی موقر در ادامه عنوان کرد: رفتن به سمت دادرسی الکترونیکی و بهره گیری از فناوری روز از همان ابتدای تشکیل پرونده در کلانتری ها همتی بلند می خواهد که در حال حاضر گام نخست این حوزه برداشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد با حاملان سلاح های سرد/ با اوباش برخورد قاطع می شود

لزوم برخورد با حاملان سلاح های سرد/ با اوباش برخورد قاطع می شود