مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-18اقتصادي

پیشرفت 80 درصدی پروژه های گازرسانی به روستاهای کلات


فرماندار شهرستان کلات از پیشرفت 80 درصدی پروژه های گازرسانی به روستاهای شهرستان کلات خبر داد و گفت: با اجرا و تکمیل پروژه های در دست اجرا، تعداد روستاهای برخوردار از نعمت گاز از 13 روستا به 29 روستا افزایش خواهد یافت.

- مهدی ناصری در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: بنا بر گزارش اداره گاز شهرستان، پروژه گاز رسانی به 20 روستای شهرستان کلات با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در حال انجام است.

ناصری اظهار کرد: از مجموع تمام روستاهای واجد شرایط گازرسانی در این شهرستان کوهستانی و مرزی، از ابتداء سال 1396 تنها 9 روستا گاز رسانی شده بود که تا کنون با تکمیل گاز رسانی به 4 روستای دیگر 13 روستا از نعمت گاز برخوردار شده اند و پروژه گاز رسانی به 16 روستا نیز در حال اجرا است و با اجرا و تکمیل پروژه های در دست اجرا این میزان روستا به زودی به 29 روستای گازدار افزایش خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: از پروژه های در دست اجرا، گاز رسانی به روستاهای رباط، شورستان، حصار و ارچنگان به اتمام رسیده است و پروژه گاز رسانی به 16 روستای باقی مانده گاز رسانی به 14 روستا شامل روستاهای چرم نو، شهرک چرم، سینی نو، قاباخ، سلطان آباد، ایده لیک، کالو، کرناوه،آبگرم، حمام قلعه، سررود، تقی آباد، امیرآباد و جلیل آباد با بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و گاز رسانی به روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 80 درصدی پروژه های گازرسانی به روستاهای کلات

پیشرفت 80 درصدی پروژه های گازرسانی به روستاهای کلات