مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-18فرهنگي

سرنوشت فیلم برگزیده کودکان در جشنواره سی وچهارم چه می شود؟


بهروز مفید تهیه کننده فیلم سینمایی «بام بالا» درباره شرایط عرضه این فیلم بیان کرد که اگر به لحاظ مالی تضمین هایی به ما داده شود، حاضر به اکران آنلاین این فیلم هم هستیم.

- بهروز مفید تهیه کننده فیلم سینمایی بام بالا درباره شرایط عرضه این فیلم بیان کرد که اگر به لحاظ مالی تضمین هایی به ما داده شود، حاضر به اکران آنلاین این فیلم هم هستیم.

بهروز مفید تهیه کننده فیلم سینمایی بام بالا به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی که از آثار تقدیر شده در سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان بود، در گفتگو با ، نمی توانم نظر قطعی درباره زمان اکران این فیلم بدهم.

سازمان سینمایی جسارت به خرج دهد این تهیه کننده درباره اکران نشدن فیلم های کودک و نوجوان طی 2 سال اخیر هم اظهار کرد: فکر می کنم سازمان سینمایی نیاز به یک بازنگری دارد.

ما باید خود را با شرایط موجود به نحوی همسو کنیم.

اگر سازمان سینمایی بتواند یک فرآیند جبران خسارت برای تهیه کننده ها در نظر بگیرد، اکران های آنلاین هم می تواند در این زمینه کمک کننده باشد.

بچه های ما نیاز به خوراک فرهنگی دارند.

اگر سینماها با این شرایط نتوانند تا 8 یا 9 ماه دیگر میزبان اکران فیلم های کودک باشند، آیا باید فضا را خالی بگذاریم؟ سازمان سینمایی باید جسارت به خرج دهد و حمایت ویژه ای را درباره بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت فیلم برگزیده کودکان در جشنواره سی وچهارم چه می شود؟

سرنوشت فیلم برگزیده کودکان در جشنواره سی وچهارم چه می شود؟