مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:452021-10-18اقتصادي

افزاییش 12 درصدی بستری کرونایی در رشت


رییس ستاد کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه تاکنون مجموعا 942 هزار و 500 دز واکسن در شهرستان تزریق شده، گفت: در آمار بستری های کرونایی شاهد افزایش 12 درصدی بستری های کرونایی در سطح شهرستان هستیم و این بیانگر عادی انگاری ها در سطح شهرستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی فتح اللهی ظهر امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان رشت در سالن جلسات فرمانداری با گرامیداشت فرارسیدن هفته وحدت، اظهار کرد: در حال حاضر 75 پایگاه مختلف واکسیناسیون در شهرستان مشغول انجام واکسیناسیون می باشند که از این تعداد 13 مرکز تزریق واکسن به صورت اداری و صنفی است و مابقی در اختیار عموم مردم است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه تاکنون مجموعاً 942 هزار و 500 دز واکسن در شهرستان تزریق شده، بیان کرد: از این تعداد 637 هزار عدد دز اول و 305 هزار و 500 عدد دز دوم واکسن در سطح شهرستان تزریق شده است.

در آمار مربوط به واکسیناسیون با در نظر گرفتن جمعیت بالای 12 سال به بالا، شاهد تزریق 83 درصدی دز یک و 40 درصدی دز دوم در سطح شهرستان هستیم.

رییس ستاد کرونای شهرستان رشت با بیان اینکه در تزریق واکسن اگر همراهی و همکاری اقشار مختلف اداری و سازمانی، خواهیم بود که این امر نیازمند برنامه ریزی و نظم در مراجعه به پایگاه ها دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزاییش 12 درصدی بستری کرونایی در رشت

افزاییش 12 درصدی بستری کرونایی در رشت