مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-18ورزشي

یمنی ها برای جشن میلیونی میلاد پیامبر اکرم (ص) آماده شدند


صنعاء و 14 استان آزاد دیگر یمن، خود را برای یک تجمع باشکوه، چشمگیر و میلیونی به منظور گرامیداشت سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) آماده کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صنعاء و 14 استان آزادشده دیگر یمن، بعد از ظهر امروز (دوشنبه؛ 18 اکتبر) که مصادف است با 12 ربیع الاول در این کشور و روز باشکوه برگزار خواهند کرد.

بنا بر این گزارش، کمیته های سازمان دهنده در صنعاء و 14 استان دیگر یمن که خارج از کنترل اشغالگران است، ده ها میدان بزرگ را برای استقبال از میلیون ها یمنی آماده کرده اند.

در صنعاء، پایتخت یمن، میدان السبعین برای این حضور پرشور اختصاص یافته است.

از صبح امروز شمار زیادی از ساکنان استان صنعاء خود را به میدان السبعین رسانده اند و ورودی های پایتخت یمن نیز شاهد حضور هزاران نفر از مردمی است که از سایر شهرستان های استان صنعاء  با در دست داشتن پرچم ها و پلاکاردهای متعدد خود را به پایتخت رسانده اند تا در این جشن باشکوه شرکت کنند.

بنا بر اعلام کمیته های سازمان دهنده این جشن میلیونی، در استان صعده مرکز این استان یعنی شهر صعده، در استان الحدیده ، میدان المیناء ، در استان حجه ، منطقه بنی مشطاء در جنوب غرب شهر شفر واقع در شهرستان عبس، در استان عمران، استادیوم ورزشی مرکز این استان، در استان الجوف، شهرستان الحزم، در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یمنی ها برای جشن میلیونی میلاد پیامبر اکرم (ص) آماده شدند

یمنی ها برای جشن میلیونی میلاد پیامبر اکرم (ص) آماده شدند