مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-18سياسي

وحدت اصل مهم در پیروزی و مانایی انقلاب اسلامی است


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور انقلاب اسلامی را حاصل وحدت و همدلی و پیروی از ولی فقیه دانست و گفت: مانایی و ماندگاری این نظام هم در سایه توجه به همین وحدت خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام سعید عسکری در دیدار جمعی ازعلمای اهل سنت با نماینده ولی فقیه  در استان کردستان که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر اسلام می فرماید یکی از موارد که موجب وحدت و همدلی می شود پیروی از ولی فقیه و ولی امر هستند.

وی افزود: تمام دستاوردهایی که تا امروز در حوزه های مختلف داریم به برکت وحدت است.

وی انقلاب اسلامی را نیز حاصل وحدت و همدلی و پیروی از ولی فقیه دانست و گفت: مانایی و ماندگاری این نظام هم در سایه توجه به همین وحدت خاهد بد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون همه در عرصه های مختلف حاضر بوده و فداکارانه با افکار انحرافی و توطئه های دشمنان مقابله کرده اند.

وی با اشاره به تقدیم 54 شهید روحانی در راه دفاع از ارزش های دین و انقلاب اسلامی در کردستان گفت: همه این عزیزان انسان های بزرگی بوده اند که تمام زندگی خود را در راه دفاع از ارزش های دین و انقلاب فدا و در این مسیر ایثار و از خودگذشتگی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت اصل مهم در پیروزی و مانایی انقلاب اسلامی است

وحدت اصل مهم در پیروزی و مانایی انقلاب اسلامی است