مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-18فرهنگي

مهلت دریافت آثار هفتمین جایزه جهانی اربعین تا پایان دی ماه تمدید شد


با توجه به استقبال چشمگیر از هفتمین جایزه جهانی اربعین و درخواست شرکت کنندگان به منظور ارسال آثار خود، مدت زمان دریافت آثار نیز تا پایان دی ماه تمدید شد.

- با توجه به استقبال چشمگیر از هفتمین جایزه جهانی اربعین و درخواست شرکت کنندگان به منظور ارسال آثار خود، مدت زمان دریافت آثار نیز تا پایان دی ماه تمدید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با توجه به استقبال چشمگیر شرکت کنندگان در بخش های مختلف هفتمین جایزه جهانی اربعین و درخواست تمدید زمان دریافت آثار، بر اساس تصمیم کمیته برگزاری این جایزه، مدت زمان دریافت آثار نیز تا پایان دی ماه تمدید شد.

همچنین، برگزاری آیین اختتامیه به مناسبت ارتحال حضرت زینب(س) در اواخر بهمن ماه سال جاری موکول شد.

به دلیل شیوع پاندمی کرونا، آیین اختتامیه به صورت محدود در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) برگزار و همچنین، برخط بر روی سایت و صفحه اینستاگرام رسمی جایزه جهانی اربعین پخش خواهد شد.

گفتنی است؛ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با توجه به ظرفیت معنوی بی نظیر و ارزشمند اربعین سید و سالار شهیدان، حسین ابن علی علیه السلام که با راهپیمایی میلیونی شیفتگان آن حضرت از سراسر جهان همراه است، در سال 1393 تصمیم به برگزاری مسابقه ای فرا ملی گرفت تا جلوه های این رویداد عظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت دریافت آثار هفتمین جایزه جهانی اربعین تا پایان دی ماه تمدید شد

مهلت دریافت آثار هفتمین جایزه جهانی اربعین تا پایان دی ماه تمدید شد