مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-18اقتصادي

گز «بلداجی» پس از 4 سال پیگیری ثبت جهانی شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به ثبت ملی گز بلداجی در سال 97 گفت: پس از چهارسال پیگیری گز بلداجی ثبت جهانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری سجاد رستمی گفت: پس از چهارسال پیگیری گز بلداجی ثبت جهانی شد و با دریافت این نشان جهانی علاوه بر افزایش تولید و صادرات این محصول هیچ تولیدی در جهان نمی تواند از برند بلداجی سوءاستفاده کند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با ثبت برند،گسترش تجارت جهانی امکان پذیر و طیف وسیعی از مصرف کنندگان مختلف در سراسر جهان با این برندها آشنا خواهند شد و ثبت قانونی یک نام تجاری برای آن حمایت قانونی فراهم می کند و از سوء استفاده طرح توسط تقلیدکنندگان جلوگیری به عمل می آورد.

وی با بیان اینکه ثبت برند هزینه های بازاریابی کمتر و در مقابل کسب سود بیشتر را به همراه خواهد داشت، افزود: ثبت برند و علامت های تجاری در صنعت برای افزایش اعتبار و وجهه تولید بسیار حائز اهمیت است و در واقع به غیر از همراه داشتن مزیت های رسمی برندهای مطرح موجود در بازار (مانند ایجاد تمایز و استفاده کاربری برای تبلیغات و بازاریابی) به عنوان فاکتوری برای طبقه بندی و تقسیم محصولات، بازاریابان، بازارها و … مورد استفاده ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گز «بلداجی» پس از 4 سال پیگیری ثبت جهانی شد

گز «بلداجی» پس از 4 سال پیگیری ثبت جهانی شد