مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-18بين الملل

نخست وزیر عراق: انتخابات سالم بود؛ همه، اختلافات را کنار بگذارند


نخست وزیر عراق در واکنش به اعتراض ها به نتیجه اعلامی انتخابات تاکید کرد، انتخابات سالم و شفاف برگزار شده و همه باید اختلافات حزبی و شخصی را رها کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با حضور در جشن و آمریکا در انتخابات اخیر این کشور، فرضیه دستکاری و دخالت این طرف های خارجی در نتایج انتخابات پارلمانی اخیر را تایید می کنند.

حسین علی جاسم نامزد انتخاباتی از حزب حرکه حقوق به ریاست حسین مونس با تایید دخالت آمریکا، بریتانیا و امارات در نتایج انتخابات پارلمانی اخیر عراق گفت: اشتباهاتی که با انتخابات پارلمانی همراه شد، صرفا تصادفی یا خودسرانه نبود.

 تقلب که با این انتخابات پارلمانی همراه شد،  به نفع کشورهای خارجی برای تضعیف نیروهای مقاومت است .

  وی افزود: نیروهای سیاسی شواهد قانع کننده ای برای اثبات دخالت آمریکا، بریتانیا و امارات در نتایج انتخابات دارند و نیروهای سیاسی متضرر در این انتخابات، از روشهای قانونی برای اعتراص و به چالش کشیدن مشروعیت این نتایج استفاده می کنند.

محمود المشهدانی رییس پیشین پارلمان عراق نیز فرضیه هک کردن و دخالت سایبری از سوی برخی کشورهای خارجی را تایید کرد و بدون نام بردن از کشوری با تایید تقلب در این انتخابات گفت: نفوذ در این انتخابات سایبری بود که تنها از سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر عراق: انتخابات سالم بود؛ همه، اختلافات را کنار بگذارند

نخست وزیر عراق: انتخابات سالم بود؛ همه، اختلافات را کنار بگذارند