مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-18بين الملل

جنجال بر سر ماسک نزدن بایدن و همسرش +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به رغم تاکید های مکرر جو بایدن به مردم آمریکا برای ماسک زدن در اماکن عمومی به منظور مقابله با همه گیری ویروس کرونا، - انتشار یک فیلم از جو بایدن و جیل بایدن رییس جمهور و بانوی اول آمریکا که بدون ماسک در حال خروج از یک رستوران در پایتخت این کشور هستند، خبرساز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به رغم تاکید های مکرر جو بایدن به مردم آمریکا برای ماسک زدن در اماکن عمومی به منظور مقابله با همه گیری ویروس کرونا، ماسک نزدن خودش و همسرش در یک رستوران جنجال به پا کرد.

فیلمی از لحظه خروج جو بایدن رییس جمهور و همسرش جیل بایدن از یک رستوران ایتالیایی در واشنگتن دی سی منتشر شده که در آن، رییس جمهور و بانوی اول آمریکا ماسک بر صورتشان ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، رییس جمهور آمریکا ماه گذشته یک سری دستورالعمل های گسترده برای مقام های فدرال و شرکت های خصوصی در خصوص زدن ماسک را اعلام کرد.

بنا بر گزارش این رسانه، استفاده از ماسک صورت در رستوران های واشنگتن دی سی پایتخت آمریکا اجباری است و آمریکایی ها در صورت عدم رعایت قوانین، جریمه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنجال بر سر ماسک نزدن بایدن و همسرش +فیلم

جنجال بر سر ماسک نزدن بایدن و همسرش +فیلم