مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-18بين الملل

ضربه سخت آمریکا به مذاکرات دولت ونزوئلا با مخالفان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو از خبرگزاری افه اسپانیا، نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا آمریکا روز یکشنبه در سخنرانی تلویزیونی، - رییس جمهوری ونزوئلا تاکید کرد که آمریکا با استرداد آلکس صعب تاجر کلمبیایی و از اعضای کمیسیون مذاکرات دولت ونزوئلا با مخالفان، به دنبال بر هم زدن روند گفت وگوها میان دولت و مخالفان این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو از خبرگزاری افه اسپانیا، نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا آمریکا روز یکشنبه در سخنرانی تلویزیونی، آمریکا را متهم کرد که با استرداد آلکس صعب به واشنگتن، ضربه ای سهمگین بر مذاکرات بین دولت و مخالفان که در کشور مکزیک جریان دارد، وارد آورده است.

مادورو خاطرنشان کرد: دولت آمریکا به خوبی می دانست که با استرداد الکس صعب، به عنوان یکی از اعضای کمیسیون مذاکرات ونزوئلا، ضربه ای مرگبار بر این گفت وگوهای موثر که دور چهارم آن در آستانه برگزاری بود، وارد می آورد.

در همین راستا، رییس جمهوری ونزوئلا تصریح کرد به دلیل استرداد صعب، به رییس هیأت دولتی در مذاکرات با مخالفان دستور داد که سفر به مکزیک را به منظور اجرای دور جدید مذاکرات معلق کند.

رییس دولت ونزوئلا همچنین با اعلام حمایت از صعب گفت که ونزوئلا او را به عنوان یکی از اعضای کمیسیون مذاکرات بین دولت و مخال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضربه سخت آمریکا به مذاکرات دولت ونزوئلا با مخالفان

ضربه سخت آمریکا به مذاکرات دولت ونزوئلا با مخالفان