مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-18بين الملل

زاخارووا: آنچه آمریکا را تهدید می کند هکرهای روسی نیست؛ بی اعتمادی مردم خودشان است


سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، آنچه که دموکراسی آمریکا را تهدید می کند هکرها و پروپاگاندای روسی نیستند بلکه بی اعتمادی مردم به نهادهای سیاسی است که آن را تهدید می کند.

- سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت، آنچه که دموکراسی آمریکا را تهدید می کند هکرها و "پروپاگاندای روسی" نیستند بلکه بی اعتمادی مردم به نهادهای سیاسی است که آن را تهدید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در مطلبی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، نوشت: تهدید علیه دموکراسی آمریکا آن طور که آنها امروز می گویند ناشی از حکومتهای خودکامه نیست بلکه ناشی از بی اعتمادی شهروندان خود آمریکا به گفته های نخبگان سیاسی این کشور و انحصارگران آمریکایی – شرکتهای فعال در حوزه اطلاع رسانی جهانی است.

او در ادامه یادآور شد که نتایج نظرسنجی های جدید از جمله نظرسنجی انستیتوی مطالعه و حل نزاع های جهانی پیرسون و همینطور آسوشیتدپرس-مرکز پژوهش امور عمومی ان.

او.

آر.

سی مربوط به تاریخ هشتم اکتبر، انتشار اطلاعات دروغ، مقصرش به اصطلاح کارخانه های ترولهای اینترنتی روسی، پروپاگاندای شبکه راشاتودی یا سربازان سایبری چین نیستند بلکه مقصرش سیاستمداران آمریکایی، شرکتهای فن آوری اطلاعات و کاربران شبکه های اجتماعی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاخارووا: آنچه آمریکا را تهدید می کند هکرهای روسی نیست؛ بی اعتمادی مردم خودشان است

زاخارووا: آنچه آمریکا را تهدید می کند هکرهای روسی نیست؛ بی اعتمادی مردم خودشان است