مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-18اجتماعي

نصب دوربین های ثابت و متحرک در 14 نقطه ورودی حریم تهران


در 14 نقطه ورودی حریم شهر تهران، دوربین های نظارتی هوشمند «متحرک 360 درجه و دوربین ثابت» با هدف رصد محدوده و گلوگاه های حریم با همکاری سازمان فناوری ارتباطات شهرداری تهران نصب خواهد شد.

- سیدامیر فتاحیان گفت: در 14 نقطه ورودی حریم شهر تهران، دوربین های نظارتی هوشمند متحرک 360 درجه و دوربین ثابت با هدف رصد محدوده و گلوگاه های حریم با همکاری سازمان فناوری ارتباطات شهرداری تهران نصب خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حاشیه نشینی در حریم شهرها به ویژه پایتخت به مسئله ای جدی تبدیل شده است؛ چرا که پس از شلوغ شدن حاشیه شهرها ارائه خدمات شهری به آنها الزامی می شود.

در تهران برخی مناطق دارای حریم هستند و در این دوره مدیریت شهری ساخت و ساز در حریم تهران بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

سیدامیر فتاحیان، مدیرعامل شهربان و حریم بان شهرداری تهران درباره پیشگیری از ساخت و ساز در حریم تهران اعلام کرد: دوربین های مجهز در ورودی حریم شهر تهران نصب خواهد شد.

مدیرعامل شهربان و حریم بان شهرداری تهران با اشاره به تعداد دوربین هایی که نصب شده خواهد شد، گفت: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص وجوب پیشگیری از حریم خواری و کوه خواری و پیرو سیاست های شهردار تهران در حوزه صیانت از حریم تهران، همچنین حراست از کمربند سبز پایتخت به عنوان یکی از مصادیق ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب دوربین های ثابت و متحرک در 14 نقطه ورودی حریم تهران

نصب دوربین های ثابت و متحرک در 14 نقطه ورودی حریم تهران