مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-18بين الملل

صدور حکم بازداشت و ممنوعیت خروج عاملان نشست اربیل


وزارت کشور عراق اعلامیه فوری را درباره اسامی و مشخصات کسانی که در نشست سازش با رژیم صهیونیستی در اربیل شرکت کرده بودند، برای گذرگاه های زمینی و فرودگاه ها فرستاد.

- وزارت کشور عراق اعلامیه فوری را درباره اسامی و مشخصات کسانی که در نشست سازش با رژیم صهیونیستی در اربیل شرکت کرده بودند، برای گذرگاه های زمینی و فرودگاه ها فرستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک مسئول امنیتی ارشد در بغداد به العربی الجدید گفت: وزارت کشور عراق بخشنامه فوری را شامل اسامی و مشخصات عاملان برگزاری نشست سازش با رژیم صهیونیستی در اربیل، برای گذرگاه های زمینی و فرودگاه ها فرستاد.

یک مسئول ارشد در وزارت کشور عراق گفت: حکم جلب فوری وسام ابراهیم الحردان و پسرش علی وسام الحردان و ریسان ذعار الحلبوسی برای گذرگاه های مرزی، فرودگاه ها و دستگاه اطلاعات، اداره اسناد جنایی و دستگاه امنیت ملی فرستاده شده و قرار است حکم جلب دیگر افراد شرکت کننده در نشست اربیل نیز صادر شود.

طبق قانون عراق تمام کسانی که در تبلیغ یا دعوت به برقراری روابط با رژیم صهیونیستی دست دارند مجرم شناخته شده و مجازات آن ها در راستای جرایم خیانت بزرگ به اعدام نیز می رسد.

مسئول مذکور گفت: وزارت کشور عراق از اربیل درخواست خواهد کرد که افراد تحت تعقیب را تحویل داده و مانع فرارشان به خارج از کشور از طریق فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور حکم بازداشت و ممنوعیت خروج عاملان نشست اربیل

صدور حکم بازداشت و ممنوعیت خروج عاملان نشست اربیل