مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-18اقتصادي

مقابله کانون وکلا با بازار ارزان خدمات حقوقی


پس از آنکه هجمه های اخیر کانون های وکلای دادگستری علیه «طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار» کارساز نبود؛ حال به نظر می رسد این کانون ها به فکر مقابله با استارتاپ های حقوقی و ارزان شدن خدمات حقوقی از جمله امکان اخذ وکیل افتاده اند.

- گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس- پس از آنکه هجمه های اخیر کانون های وکلای دادگستری علیه طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار کارساز نبود و در نهایت این طرح در جهت حذف انحصار از حرفه وکالت به تصویب مرکز که همیشه مدعی بیکاری تعداد قابل توجهی از وکلای دادگستری به ویژه وکلای جوان بوده است و با همین بهانه خواهان جلوگیری از تصویب طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار بود، اخیراً از یکی از استارتاپ های حقوقی که تلاش دارد دسترسی مردم به وکلای دادگستری و خدمات حقوقی را تسهیل و حق الوکاله وکالت در پرونده های قضایی کاهش دهد، تحت عنوان دخالت در امر وکالت شکایت کیفری کرده است.

استارتاپ مذکور مانند بسیاری از پلتفرم هایی که مردم روزانه با آن سروکار دارند تنها تسهیل گر دسترسی مردم به وکلاست و حق انتخاب آن ها را در داشتن وکیل و خدمات حقوقی ارزان را بالا می برد.

در این استارتاپ، افراد متقاضی وکیل می توانند از میان وکلای دارای پروانه ی رسمی وکالت که در این پلتفرم حضور دارند، با توجه به امتیازات و سابقه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله کانون وکلا با بازار ارزان خدمات حقوقی

مقابله کانون وکلا با بازار ارزان خدمات حقوقی