مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-18ورزشي

باید ورزش را به عاملی برای همدلی و مشارکت تبدیل کنیم


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پیامی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، گفت: امسال با تمام توان به سوی تحقق ایرانی تندرست و همدل پیش می رویم تا ورزش را به عاملی برای همدلی و مشارکت ملی تبدیل کنیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پیامی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، گفت: امسال با تمام توان به سوی تحقق ایرانی تندرست و همدل پیش می رویم تا ورزش را به عاملی برای همدلی و مشارکت ملی تبدیل کنیم.

در پیام افشین حیدری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش آمده است: هفته تربیت بدنی را با تاسی از شعار هفته تربیت بدنی و ورزش، امسال با تمام توان به سوی تحقق ایرانی تندرست و همدل پیش می رویم تا ورزش را به عاملی برای همدلی و مشارکت ملی تبدیل کنیم.

اعتقادمان بر این است که ورزش می تواند پیونددهنده نسل هایی باشد که در صفحات تاریخ و در عرصه های مختلف، نام پرآوازه ایران زمین را جاودانه کرده اند و معنویت و اخلاق را در عرصه های مختلف ورزشی به نمایش گذاشته اند.

اینجانب به عنوان خدمتگزار ورزش استان، هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه بزرگ ورزش خوزستان خصوصا مربیان، داوران، ورزشکاران، پیشکسوتان، روسای هیات های ورزشی، همکاران خدوم اداره کل و تمامی کسانی که دل در گرو سربلندی جوانان و ورزش این مرز و بوم دارند، تبریک عرض نموده و توفیق و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید ورزش را به عاملی برای همدلی و مشارکت تبدیل کنیم

باید ورزش را به عاملی برای همدلی و مشارکت تبدیل کنیم