مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:402021-10-18ورزشي

نخستین شیرخوارگاه گلستان با همت خیران ورزشی و هنری ساخته می شود


قائم مقام مدیرکل بهزیستی گلستان از ساخت نخستین شیرخوارگاه در استان به همت پهلوان رسول خادم و هنرمند محبوب کشور پرویز پرستویی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر رنجی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: نخستین شیرخوارگاه در گلستان با همت جمعی از هنرمندان و ورزشکاران کشور ساخته می شود.

قائم مقام مدیرکل بهزیستی استان گلستان افزود: زمین این شیرخوارگاه توسط خیر خانم امیرلطیفی به مساحت 808 مترمربع به بهزیستی استان اهدا شد.

طبق گفته وی شیرخوارگاه در گلستان وجود داشت اما ساختمان آن مختص این کار نبوده است.

رنجی تصریح کرد: شیرخوارگاه علی بن ابی طالب (ع) از سال 97 کلنگ زنی شده و هزینه ساخت ساختمان شیرخوارگاه را پهلوان رسول خادم و بازیگر محبوب کشور پرویز پرستویی بر عهده گرفتند.

قائم مقام مدیرکل بهزیستی استان گلستان با بیان اینکه ورزشکاران و هنرمندان به عنوان الگو نقش زیادی در فرهنگ سازی برای انجام کارهای خیر دارند افزود: حضور ورزشکاران و چهره های برجسته سبب می شود تا افرادی که ممکن است نسبت به وجود افراد نیازمند در جامعه بی تفاوت باشند، تشویق شوند و در کمک به دیگران شریک شوند.

رنجی با اشاره به اینکه هزینه نهایی ساخت این شیرخوارگاه حدود 11 میلیارد 870 میلیون ریال برآورد می شود، گفت: این شیرخوارگاه پیشرفت فیزیکی 40 درصدی داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین شیرخوارگاه گلستان با همت خیران ورزشی و هنری ساخته می شود

نخستین شیرخوارگاه گلستان با همت خیران ورزشی و هنری ساخته می شود