مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-18سياسي

ثبت نام دانشجویان نخبه در طرح شهید احمدی روشن آغاز شد


ثبت نام دانشجویان نخبه در دوره ششم طرح شهید احمدی روشن بنیاد نخبگان از روز 24 مهرماه آغاز و تا روز  4 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/اردبیل ثبت نام دانشجویان نخبه در دوره ششم طرح شهید احمدی روشن بنیاد نخبگان از روز 24 مهرماه آغاز و تا روز  4 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

دانشجویان مقطع کارشناسی با معدل 17 به بالا، مقاطع تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) با معدل 18 به بالا و دانشجویان برگزیده آیین نامه پشتیبانی از فعالیت های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور می توانند در این طرح ثبت نام کنند.

دریافت امتیاز در فعالیت های نخبگانی، دریافت کمک هزینه دستیاری، کارکردن زیر نظر اساتید خبره و باتجربه، استفاده از دانش در حل مسائل جامعه، تجربه فعالیت بین رشته ای در هسته های نخبگانی و همکاری با دانشجویان مستعد از رشته ها و دانشگاه های مختلف از مهم ترین اهداف و مزایای این طرح است.

همکاری در مراحل اجرای پروژه های برآمده از مسائل واقعی مبتلا به در صنایع و جامعه، کسب مهارت های اجتماعی، افزایش خودباوری، مسئولیت پذیری و تحرک اجتماعی، ایجاد انگیزه برای ادامه کار، شروع کارهای مشابه یا راه اندازی و رونق بخشیدن به کسب وکاری مفید و همچنین افزایش اعتماد دستگاه های اجرایی، مراکز علمی و بخش خصوصی به برگزیدگان از دیگر اهداف این طرح می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام دانشجویان نخبه در طرح شهید احمدی روشن آغاز شد

ثبت نام دانشجویان نخبه در طرح شهید احمدی روشن آغاز شد