مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 20:052021-10-17سياسي

نماینده ولی فقیه در لرستان فاجعه تروریستی در افغانستان را محکوم کرد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد با صدور پیامی، فاجعه تروریستی در قندوز و قندهار افغانستان، را محکوم کرد.

- ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد با صدور پیامی، فاجعه تروریستی در قندوز و قندهار افغانستان، را محکوم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخیامروز 25 مهرماه، با صدور پیامی، فاجعه تروریستی در قندوز و قندهار افغانستان، را محکوم کرد.

متن پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به شرح ذیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَمَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا فاجعه غمبار و جانسوز شهادت و جراحت جمع کثیری از مردم مظلوم و مسلمان افغانستان در نماز جمعه شیعیان قندهار، به فاصله کوتاهی از فاجعه دردناک نماز جمعه شیعیان قندوز و در ایام ربیع المولود و در آستانه هفته وحدت امت اسلام، دوباره مایه خشم مسلمانان، آزادگان و مراجع و علما حوزه های علمیه جهان شد.

بی شک این اقدامات مخرب و ناجوانمردانه انتحاری، هدفی جز اخلال در وحدت و انسجام جامعه شیعه و سنی و ملتهب نمودن امنیت روانی مردم افغانستان ندارد؛ لازم است حکومت افغانستان با هوشیاری و سرعت عمل نسبت به شناسایی و مجازات این عاملان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در لرستان فاجعه تروریستی در افغانستان را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در لرستان فاجعه تروریستی در افغانستان را محکوم کرد