مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 17:552021-10-17سياسي

بررسی تحقیق و تفحص از مجموعه غار علی صدر در کمیسیون فرهنگی مجلس


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از مجموعه غار علی صدر در این جلسه خبر داد.

- نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان درباره تحقیق و تفحص از مجموعه غار علی صدر در این جلسه خبر داد.

غلامرضا منتظری در گفت وگو با ایسنا، درخصوص جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: در نشست با حضور نماینده وزیر میراث فرهنگی و گردشگری تقاضای آقای توسلی نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ و چندی دیگر از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از مجموعه غار علی صدر مورد بحث و بررسی قرار گرفت، پس از بررسی ها و تبادل نظر ها مقرر شد تا وزارتخانه پاسخ مکتوب خود را به سؤالات تقاضاکنندگان تحقیق و تفحص به کمیسیون ارائه کند تا کمیسیون نیز نظر خود را درباره رد یا تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از غار علی صدر همدان اعلام کند.

وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر شد که اعضای کمیسیون فرهنگی در راستای بزرگداشت روز اصفهان و شهدای بزرگوار این استان به اصفهان سفر داشته باشند و شرایط فرهنگی و هنری استان را مورد بررسی قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تحقیق و تفحص از مجموعه غار علی صدر در کمیسیون فرهنگی مجلس

بررسی تحقیق و تفحص از مجموعه غار علی صدر در کمیسیون فرهنگی مجلس