مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 17:502021-10-17سياسي

خروج پرونده قضایی فرودگاه قم از حیطه پرونده های مفاسد اقتصادی


استاندار قم با اشاره به روند پیگیری پرونده پر فراز و نشیب فرودگاه قم گفت: پرونده قضایی فرودگاه قم با تعامل مدیریت استان و دادگستری استان از حیطه پرونده های مفاسد اقتصادی خارج شده است.

- ؛ بهرام سرمست عصر یکشنبه در حاشیه آیین تجلیل از خیرین گردشگری قم با اشاره به پیگیری های انجام شده برای حل و فصل پرونده پر فراز و نشیب و حساس فرودگاه قم گفت: پرونده فرودگاه را در فضایی آرام و به دور از هیاهو پیگیری کردیم؛ هرچند سهامداران این پروژه هم خویشتن داری کردند و در حالی که این طرح جز پرونده های مفاسد اقتصادی هم بود با تلاش های مستمر توانستیم حکم خلع ید سرمایه گذار را متوقف نماییم و این پرونده از مفاسد اقتصادی خارج شود.

وی افزود: بر سر پرونده فرودگاه قم موانع بسیاری بود که با پیگیری مستمر و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها علی الخصوص علما و مراجع عظام تقلید، نمایندگان و مقامات ملی موفقیت های چشمگیری به دست آمده است.

استاندار قم با بیان اینکه در جلسه گذشته شورای معاونین بر اعطای موافقت اصولی برای پرونده فرودگاه تاکید کردیم گفت: در حالی که پرونده در وزارت راه و شهرسازی در حال بررسی بود، معاونت عمرانی را مأمور پیگیری این پرونده کردیم و اکنون این پرونده بر ریل سرانجامی خوش در حال بررسی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج پرونده قضایی فرودگاه قم از حیطه پرونده های مفاسد اقتصادی

خروج پرونده قضایی فرودگاه قم از حیطه پرونده های مفاسد اقتصادی