مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 17:302021-10-17سياسي

هیچ زبانی قادر به توصیف نقش زنان در دفاع مقدس نیست


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: هیچ زبانی نمی تواند نقش بانوان در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن را تببین کند.

- ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: هیچ زبانی نمی تواند نقش بانوان در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن را تببین کند.

سردار جهانبخش کرمی عصر امروز (25 مهرماه) در یادواره شهدای زن در راستانی کنگره 3535 شهید استان زنجان اظهار کرد: هیچ زبانی نمی تواند نقش بانوان در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و پس از آن را تببین کند و هیچ قلمی قادر به نگارش آن نیست.

وی با اشاره به خاطراتی از اعزام رزمندگان به جبهه، افزود: آغوش گرم مادران و نگاه پرحسرت فرزندان را نمی توان به تصویر کشید و این یکی از فداکاری های زنان در دوران دفاع مقدس است.

این مسئول با بیان اینکه چه کسی می تواند حس مادرانی که پیکر فرزند شهید خود را در آغوش می کشند، به نمایش بگذارد، ادامه داد: چه عظمتی دارد فداکاری مادرانی که فرزندان خود را به جبهه اعزام کردند و تاکید داشتند اگر به تعداد موهای سرشان فرزند داشتند، باز به جبهه اعزام می کردند.

کرمی با تاکید بر اینکه عظمت هشت سال دفاع مقدس قابل توصیف برای کسی نیست، گفت: این عظمت از دامن و بستر بانوان و مادران این سرزمین نشات گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ زبانی قادر به توصیف نقش زنان در دفاع مقدس نیست

هیچ زبانی قادر به توصیف نقش زنان در دفاع مقدس نیست