مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 17:052021-10-17ورزشي

قایقرانان جوان اردبیلی در مسابقات کشوری خوش درخشیدند


رییس هیات قایقرانی استان اردبیل گفت: قایقرانان جوان اردبیلی در مسابقات رویینگ انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در رده جوانان موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز تیمی در بخش پسران و کسب جایگاه چهارمی تیمی در بخش دختران شدند.

- مرتضی قاطع صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: مسابقات رویینگ انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور در رده جوانان با حضور پاروزنان 10 استان در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد که در پاروزنان استان اردبیل موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال برنز تیمی در بخش پسران و کسب جایگاه چهارمی تیمی در بخش دختران شدند.

167 پاروزن در سطح استان فعالیت دارند وی افزود: هیات قایقرانی استان اردبیل در تمامی رده های سنی در حال فعالیت و ثبت نام از تمامی علاقمندان در این رشته پر مدال المپیکی مهیج بوده و  در حال حاضر 167 نفر در استان در این رشته فعالیت می کنند که 98 نفر خانم ها و 69 نفر را آقایان تشکیل می دهند.

رییس هیات قایقرانی استان اردبیل تصریح کرد:در حال حاضر در رده سنی جوانان و بزرگسالان فعالیت داریم که در بخش آقایان، سالار محسن زاده در رشته کانوپولو رده بزرگسالان، معین پوروثوق در رشته آب های آرام رده جوانان، عسگر علیپور در رویینگ بزرگسالان و صالح برغمدی در رویینگ رده جوانان فعالیت دارند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قایقرانان جوان اردبیلی در مسابقات کشوری خوش درخشیدند

قایقرانان جوان اردبیلی در مسابقات کشوری خوش درخشیدند