مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:402021-10-17فرهنگي

ساخت فیلم با موضوع نقش مردم ایلام در دفاع مقدس


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ساخت فیلم در زمینه نقش مردم ایلام در جنگ و دفاع مقدس با مسئولیت صدا و سیمای ایلام در دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عمران خودآموز عصر روز یکشنبه در ستاد کنگره سه هزار شهید استان ایلام اظهار کرد: کمیته ذیل ستاد کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام فعالیت دارند و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ریاست کمیته فرهنگی و تولیدات هنری را بر عهده دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به برنامه ها و اقدامات کمیته فرهنگی و تولیدات هنری بیان کرد: بخش های ویژه سومین کنگره ملی اربعین در آیینه شعر اقوام ایرانی عقیق و ارغوان و سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان ایلام به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و کنگره سه هزار شهید استان ایلام اختصاص یافته و همایش استانی تئاتر خیابانی با موضوع ایثار و شهادت و کنگره سه هزار شهید استان ایلام نیز با حضور 9 گروه نمایشی برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: نشست تخصصی نقد و بررسی ادبیات داستانی دفاع مقدس از دیگر برنامه های این کمیته در مهرماه جاری برگزار شده است و در راستای ارائه 43 خدمت برجسته فرهنگی و اجتماعی در بخش های مختلف، توزیع بیش از 100 هزار جلد کتاب تا پایان سال در سطح استان به ویژه مناطق حاشیه ای و کم برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت فیلم با موضوع نقش مردم ایلام در دفاع مقدس

ساخت فیلم با موضوع نقش مردم ایلام در دفاع مقدس