مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 16:052021-10-17اقتصادي

«موهبت» در بازار کتاب


کتاب «موهبت» نوشته ادیت اگر با ترجمه آرتمیس مسعودی منتشر شد.

- کتاب موهبت نوشته ادیت اگر با ترجمه آرتمیس مسعودی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کتاب در 220 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 61هزار تومان توسط نشر آموت منتشر شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب موهبت درباره نویسنده می خوانیم: دکتر ادیت اگر در نوجوانی همراه خانواده اش به اردوگاه آشویتس نازی ها فرستاده شد و با وجود تمام وقایع و تجربه های طاقت فرسا توانست از هولوکاست، جان به در ببرد، اما حتی پس از دریافت مدرک دکترای روانشناسی، چند دهه از عمرش را به پنهان کردن گذشته، خودداری از یادآوری وقایع، و احساس گناه یک بازمانده گذراند، تا این که سی وپنج سال پس از پایان جنگ جهانی دوم، به آشویتس بازگشت و سرانجام توانست التیام یابد.

وی سال هاست به سربازان، پرسنل ارتش، افرادی که دچار آسیب فیزیکی و روانی شده اند و کسانی که به اختلال اضطراب پس از سانحه دچارند مشاوره می دهد و به آن ها می آموزد که چگونه تسکین و بهبود یابند.

همچنین درباره مترجم این کتاب نیز آمده است: آرتمیس مسعودی متولد 1353 تهران، و دانش آموخته مترجمی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد زبانشناسی همگانی است.

از این مترجم در نشر آموت منتشر شده است: ما تمامش می کنیم، جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند، الینور آلیفنت کاملا خوب است، پروژه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«موهبت» در بازار کتاب

«موهبت» در بازار کتاب