مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 14:002021-10-17ورزشي

توافق مناطق آزاد و فدراسیون فوتبال برای اعزام هوادران به جام جهانی قطر


مناطق آزاد و فدراسیون فوتبال در رابطه با برگزاری کمپ های تیم ملی در مناطق آزاد و برنامه هایی برای اعزام طرفداران فوتبال به جام جهانی قطر توافق کردند.

- مناطق آزاد و فدراسیون فوتبال در رابطه با برگزاری کمپ های تیم ملی در مناطق آزاد و برنامه هایی برای اعزام طرفداران فوتبال به جام جهانی قطر توافق کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید محمد - مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی در نشستی مشترک با رییس فدراسیون فوتبال در خصوص توسعه همکاری های مشترک و احداث کمپ های تیم های ملی دیدار و گفت وگو کردند.

در این نشست که با حضور علی درویش پور، مدیرعامل و مهدی زارعی، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون فوتبال و احسان اصولی، عضو هیات رییسه و سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون برگزار شد، در خصوص برنامه ریزی برای راه اندازی کمپ های تیم های ملی در مناطق آزاد از جمله کیش، قشم، اروند و انزلی بحث و تبادل نظر شد.

هم چنین مقرر شد برنامه ریزی جامعی برای اعزام طرفداران ایرانی به جام جهانی قطر و محل استقرار و تسهیل تردد آنها به قطر، میزبان جام جهانی با رعایت اصل سفر ارزان قیمت صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافق مناطق آزاد و فدراسیون فوتبال برای اعزام هوادران به جام جهانی قطر

توافق مناطق آزاد و فدراسیون فوتبال برای اعزام هوادران به جام جهانی قطر