مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-17ورزشي

برگزاری مسابقات کارکنان دولت به مناسبت هفته تربیت بدنی


نشست هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دولت به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش امروز با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش امروز جلسه ای با کارکنان دستگاه های اجرایی استان قم با موضوع مسابقات کارکنان دولت برگزار و تصمیم گیری در این خصوص انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این جلسه اظهار کرد: این اداره در تلاش برای توسعه ورزش در تمامی اقشار جامعه است و فعالیت هیات های ورزشی می تواند کمک شایانی به افزایش حضور مردم در عرصه های ورزشی باشد چراکه انجام فعالیت های بدنی در درمان و جلوگیری از بیماری ها به ویژه بیماری کرونا موثر است.

رسول منعم اضافه کرد:از دیگر دستورهای کار اداره کل ورزش و جوانان، توسعه ورزش همگانی در بین آحاد مردم است که مقام معظم رهبری در فرازی از سخنان خود نسبت به آن تاکید داشته اند که ورزش همگانی مانند دامنه یک کوهی می ماند که هرچه دامنه این کوه گسترده تر باشد و قله این کوه که ورزش قهرمانی ایست مرتفع تر خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در پایان این جلسه در خصوص مسابقات کارکنان دولت اظهار کرد: با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در خصوص خدمت رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات کارکنان دولت به مناسبت هفته تربیت بدنی

برگزاری مسابقات کارکنان دولت به مناسبت هفته تربیت بدنی