مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-17سياسي

بازداشت متهم اصلی پرونده سرقت شهر گرگان/ با هیچ کس تعارف نداریم


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از بازداشت متهم اصلی پرونده دست درازی به یکی از منابع اصلی تامین آب مردم گرگان خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی امروز در گفت وگ وبا خبرنگاران استان گلستان گفت: این پرونده دو متهم دارد که امروز پس از احضار  به دادسرا و تفهیم اتهام، با دستور بازپرس پرونده، متهم اصلی تا زمان تکمیل تحقیقات بازداشت شد.

دادستان سیدحسینی افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد متهمان این پرونده که دو نفر هستند، از یکی از خطوط اصلی غیرقانونی انشعاب گرفتند.

وی ادامه داد: ماجرای این انشعاب غیرمجاز زمانی فاش شد که کارشناسان کنترل کیفی اداره آب و فاضلاب استان به مغایرت  ورودی و خروجی آب مخزن شرق گرگان پی بردند و بررسی ها پرده از این اقدام غیرقانونی برداشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان پیش از این در خبر دیگر از آغاز رسیدگی ویژه به پرونده دست‎درازی به یکی از منابع اصلی تامین آب مردم گرگان خبر داد  گفت: در برخورد با متخلفان این پرونده، با هیچ کس تعارف نداریم.

سیدحسینی گفت: رسیدگی به این پرونده به یکی از بازپرس‎های توانمند دادسرای گرگان سپرده شد و دیروز معاون حقوق عامه دادستان همراه با  بازپرس پرونده، از محل این مخزن و خط انتقالی که بخش قابل توجهی از آب آشامیدنی مردم ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت متهم اصلی پرونده سرقت شهر گرگان/ با هیچ کس تعارف نداریم

بازداشت متهم اصلی پرونده سرقت شهر گرگان/ با هیچ کس تعارف نداریم