مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 13:452021-10-17اجتماعي

394 کلاس به فضای آموزشی البرز اضافه شد


سرپرست اداره کل نوسازی مدارس البرز گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 27 پروژه آموزشی با 394 کلاس با صرف اعتباری بالغ بر 300 میلیارد تومان در البرز به بهره می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا کارگر، سرپرست اداره کل نوسازی مدارس البرز، در حاشیه مراسم افتتاح مدرسه 6 کلاسه خیرساز در مشکین دشت در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به پروژه های نوسازی مدارس در سال جاری اظهار کرد: دو مجتمع بزرگ رازی  و قلم  با 88 کلاس و اعتبار 150 میلیارد تومان با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در شهریور ماه امسال  در البرز  افتتاح شد.

وی افزود: 25 پروژه دیگر نیز با 306 کلاس درس تا اواخر مهرماه سال جاری آماده و به آموزش و پرورش تحویل داده می شود که مجموع اعتبارات این پروژه ها به 300 میلیارد تومان می رسد.

این مقام مسؤول با اشاره به مشکل کمبود سرانه فضای آموزشی در استان البرز گفت: بحرانی ترین نقطه استان، فردیس است و اداره کل  نوسازی مدارس استان  نگاه ویژه ای به این شهرستان دارد که در حال حاضر 14 پروژه فعال  در فردیس وجود دارد.

وی در خصوص مدرسه خیرساز 6 کلاسه با عنوان هنرستان خورشید در ابراهیم آباد مشکین دشت، بیان کرد: این مدرسه با 6 کلاس 3 کارگاه، سرویس و سرایداری در زمینی به مساحت 1860 مترمربع و زیر بنای حدود 700 مترمربع به همت خیر مدرسه ساز محمد دمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

394 کلاس به فضای آموزشی البرز اضافه شد

394 کلاس به فضای آموزشی البرز اضافه شد