مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-17اقتصادي

انجمن بانوان کارآفرین در آذربایجان غربی راه اندازی شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت تعدادی از بانوان استان در حوزه های تجاری و اقتصادی گفت: انجمن بانوان کارآفرین در راستای پیگیری مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین استان تشکیل شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت تعدادی از بانوان استان در حوزه های تجاری و اقتصادی گفت: انجمن بانوان کارآفرین در راستای پیگیری مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین استان تشکیل شود.

نادر صادقی روز یکشنبه 25 مهر در نشست بانوان کارآفرین استان که به همت دفتر امور زمان و خانواده استانداری ترتیب یافت، با اشاره به فعالیت تعدادی از بانوان استان در حوزه های تجاری و اقتصادی استان، این فعالیت را ستود و اظهار داشت: بانوان کارآفرین استان الگویی موثر بر دیگر بانوان استان هستند چرا که توانسته اند در کنار مسئولیت های زندگی نقش خود ا در تحقق برنامه های اقتصادی کشور ایفا کنند.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی استان با بانوان کارآفرین و حل مشکلات آنان، گفت: استانداری تمامی تلاش خود را در حمایت از این بانوان کار آفرین انجام می دهد و امیدواریم با رفع موانع پیش رو شاهد حضور تعداد بیشتری از بانوان استان در عرصه های اقتصادی و کارآفرینی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن بانوان کارآفرین در آذربایجان غربی راه اندازی شود

انجمن بانوان کارآفرین در آذربایجان غربی راه اندازی شود