مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 12:302021-10-17فرهنگي

اعلام راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی «پایتخت کتاب ایران»


مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی های فرهنگی از راهیابی 36 شهر به مرحله نیمه نهایی هفتمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران خبر داد.

- اعلام راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی پایتخت کتاب ایران مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی های فرهنگی از راهیابی 36 شهر به مرحله نیمه نهایی هفتمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم حیدری با اشاره به انتشار فراخوان هفتمین دوره این رویداد فرهنگی در سال 1399 گفت: در بازه زمانی تعیین شده تعداد 191 شهر مستندات خود را برای رقابت در این رویداد فرهنگی ارسال کردند که نسبت به دوره قبل 11 درصد افزایش داشته است.

در این دوره استان های کرمانشاه با 14 شهر، فارس 13 شهر و استان های البرز، مازندران، هرمزگان، خراسان رضوی با 12 شهر بیشترین شهرهای شرکت کننده در این برنامه را به خود اختصاص دادند.

حیدری درباره نحوه داوری این آثار گفت: داوری این برنامه در 3 مرحله بر اساس شاخص هایی همچون بهره گیری از مشارکت و ایجاد همگرایی میان نهادها و سازمان های دولتی، استفاده از مشارکت همگرایانه صنایع محلی، سازمان های خصوصی و مردم نهاد، بهره گیری از مشارکت همه اجزای نشر، توجه به طیف وسیعی از مخاطبان، وجود ظرفیت ها و زیرساخت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی «پایتخت کتاب ایران»

اعلام راه یافتگان به مرحله نیمه نهایی «پایتخت کتاب ایران»