مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-17سياسي

بسیج عامل ایجاد وحدت اقوام و مذاهب در گلستان است


بسیج امروز یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد وحدت اقوام و مذاهب در استان شهیدپرور گلستان است و باید این نعمت الهی را قدر بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدعلی ملک شاهکوهی بعد از ظهر در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت رییس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام ایمانی فرمانده و نماینده ولی فقیه سپاه نینوا استان و 500 فرمانده پایگاه بسیج استان در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان اظهار کرد: بسیج تولد یافته مسجد است اگر از مسجد بیرون رفتیم یقینا آسیب خواهیم دید.

وی با بیان اینکه بسیج، انسجام مستحکمی بین قشرهای مختلف استان گلستان ایجاد کرد ، تصریح کرد: ما در ماموریت های مختلف از ظرفیت بسیج استفاده کردیم اگر جلوتر از جوانان دوران دفاع مقدس نباشند عقب تر هم نخواهند بود.

* مسجد محوری سرلوحه اقدامات بسیج باشد فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز کرد: حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان یک مکان بسیار مقدسی است و ما نسبت به این مکان مقدس بدهکار هستیم تمامی رزمندگان دفاع مقدس در این حسینیه سازماندهی شدند و تقریبا برای 4 هزار شهید استان گلستان در این مکان مقدس نماز خوانده شد.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: هنگامی که وارد این مکان می شویم باید وضو بگیریم چرا که جایگاه شهدا بسیار رفیع است و شهدا ناظر بر اعمال و کردار ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج عامل ایجاد وحدت اقوام و مذاهب در گلستان است

بسیج عامل ایجاد وحدت اقوام و مذاهب در گلستان است