مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-17فرهنگي

دومین فصل جشنواره های سینمایی تحت تاثیر کرونا


مهمترین رویدادی که هر سال بیشتر اهالی سینما و علاقه مندانش با همه اختلاف نظرها و تنوع سلیقه ها و نیز انتقادها منتظر آن هستند، جشنواره فیلم فجر است که چهلمین دوره آن امسال برگزار خواهد شد.

- جشنواره های سینمایی کشور در نیمه دوم سال در حالی برگزار می شوند که همچنان تحت تاثیر شرایط کرونایی نمی توانند روال سال های قبل خود را داشته باشند و فیلم فجر هم تنها رویدادی است که طبق تغییرات مدیریتی جدید برپا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر سال پاییز که از راه می رسد کم کم تب و تاب برگزاری جشنواره های سینمایی بیشتر می شود و سینماگران در حوزه های مختلف کودک، کوتاه، مستند و داستانی به تکاپو می افتند تا آثار خود را در این رویدادها شرکت دهند، اما امسال دومین سالی است که تمام این جشنواره ها زیر سایه کرونا قرار می گیرند و برگزاری آن ها به شکل مطلوب و با حضور حداکثری مخاطبان همراه نخواهد بود.

ضمن اینکه امسال بنا به تغییراتی که در مدیریت سازمان سینمایی رخ داده برخی از این رویدادها از جمله جشنواره فجر که برگزارکننده آن در همین دولت جدید تعیین خواهد شد، ممکن است شرایط متفاوتی داشته باشند ولی دیگر جشنواره ها با توجه به برنامه ریزی های از پیش انجام شده بعید است تغییرات بزرگی را شاهد باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین فصل جشنواره های سینمایی تحت تاثیر کرونا

دومین فصل جشنواره های سینمایی تحت تاثیر کرونا