مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-17اجتماعي

آغاز نوسازی و بازسازی ایستگاه های اتوبوس در شیراز


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد که تا پایان امسال بیش از 160 ایستگاه اتوبوس با اولویت مناطق کم برخوردار نوسازی و بازسازی خواهد شد.

- ایسنا/فارس معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز اعلام کرد که تا پایان امسال بیش از 160 ایستگاه اتوبوس با اولویت مناطق کم برخوردار نوسازی و بازسازی خواهد شد.

مسعود طهماسبی در نشست مشترک با مسئولان ترافیکی شهرداری های مناطق شیراز گفت: تا پایان امسال بیش از 160 ایستگاه اتوبوس با اولویت مناطق کم برخوردار توسط سازمان مدیدیت حمل و نقل مسافر نوسازی و بازسازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، او افزود: در کنار تسهیل اجرای پروژه های عمرانی در سطح مناطق مختلف شهرداری، نظارت بر پروژه های حفاری و عمرانی با رعایت ضوابط ایمنی و حفاظت از شهروندان مد نطر قرار گیرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز همچنین تاکید کرد: پروژه های کلان ترافیکی در مناطق شهرداری به شکل هدفمند و بر اساس اولویت در دستور کار قرار گیرد.

طهماسبی گفت: شهرداری های مناطق بازوی مشورتی و اجرایی قدرتمند در کنار معاونت حمل و نقل و ترافیک در اجرای پروژه های مهم ترافیکی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نوسازی و بازسازی ایستگاه های اتوبوس در شیراز

آغاز نوسازی و بازسازی ایستگاه های اتوبوس در شیراز